Adrienn Hód je choreografkou a vedúcou osobnosťou medzinárodne uznávaného súboru súčasného tanca HODWORKS. Vo svojich výtvoroch dekonštruuje rámec tela, pohybu, priestoru a hudby a prekvapivo ich prestavuje.
Boris Vitázek sa venuje umeniu nových médií, žije a tvorí v Bratislave. Jeho diela siahajú od intímnych inštalácií pre jedného diváka až po rozsiahle mappingy, v ktorých pracuje s verejným priestorom a ohýba architektonický kontext mesta. Obvykle kombinuje audiovizuálne prvky v snahe vytvoriť až takmer hmatateľnú atmosféru, ktorá ľudí pohltí a vytvorí jedinečný priestor venovaný jednej nosnej téme. Tematicky sa Vitázek venuje otázkam súkromia a sociálnych sietí, náboženstva, vedy, ale aj čistému skúmaniu zvuku a obrazu vo vzťahu k publiku a jeho interakcii s performance, inštaláciou, umením. Aktívny je aj na poli divadelnej scénografie, kde spolupracuje s režisérmi na rozšírení možností hercov manipulovať svetlom a zvukom priamo na javisku.
Eva Urbanová je slovenská tanečnica, choreografka a pedagogička. Vo svojich choreografiách sa zameriava na štúdium a kritiku mechanizmov sociálneho systému, posilnenia postavenia žien v spoločnosti a demonštráciu konceptu dualizmu. Sústreďuje sa na rozvíjanie vlastného osobitého tanečného štýlu, pričom sa inšpiruje súčasnou izraelskou tanečnou scénou a fyzickým divadlom. Jedným z jej hlavných úspechov je jej sólo „The Essence“, ktoré získalo 1. cenu na tanečnom festivale v Gdansku 2022 a 2. choreografickú cenu a cenu publika na medzinárodnej súťaži Solo Tanz Theater Stuttgart 2021.
Jana Tereková je choreografka a tanečnica pôsobiaca medzi Parížom a Bratislavou. Je autorkou niekoľkých javiskových tanečných diel a site-specific predstavení. Janina tvorba je viac či menej abstraktná, s jednoznačným zameraním sa na pohyb a telesnosť. Umeleckou túžbou je skúmanie možností tela a jeho transformácie. Vytvára telá, ktoré sa nachádzajú „na pomedzí“: medzi ľudským a neživým ako aj telá, ktoré stierajú hranicu medzi človekom a zvieraťom.
V roku 2018 absolvoval Juraj doktorandský výskumný program na Vysokej škole múzických umení v Bratislave, kde od roku 2015 zároveň vyučuje. V súčasnosti sa zameriava na vlastnú tvorbu pod menom Yuri Korec & Co. Pod touto značkou uvádza tanečné tituly d-BODY-m (2017), Sólo nielen pre jedno telo (2018), Nesólo (2018) a Habibi 2196-18 (2018). Okrem mnohých ďalších aspektov nášho života ovplyvnil rok 2020 aj Yuriho prácu. Vrátil sa k Sólu nielen pre jedno telo, aby vytvoril jeho novú online verziu s názvom SNPJT.online (2020). Jeho posledné dielo – Sapiens Territory (2020) je predstavením siedmich tanečníkov, ktoré vyplynulo z ich spoločného dlhodobého výskumu na medzinárodnej úrovni. Pôsobí tiež v oblasti terapie – ROLFING®, Štrukturálna integrácia. V marci 2011 sa stal prvým certifikovaným Rolferom™ na Slovensku.
László Fülöp (1987) – jemný barman, introvertný asistent v obchode, tanečník, performer, choreograf a zakladateľ združenia Timothy and the Things sa narodil v Budapešti. Po štúdiách na Budapeštianskej akadémii súčasného tanca pracuje na voľnej nohe a spolupracuje s mnohými tanečnými združeniami nielen z Maďarska. Popri tom vytvára autorské choreografické diela pod vlastnou značkou Timothy and the Things. Jadrom jeho záujmu je skúmanie všetkých možných foriem ľudského správania a komunikácie z najrôznejších uhlov, bez zovšeobecňovania a predsudkov prostredníctvom výsostne osobnej optiky. Kľúčovou ambíciou jeho tvorby je konfrontácia divákov s vnútornými procesmi, ktoré na úrovni podvedomia ovplyvňujú a určujú ľudské rozhodnutia a činy.
Manuel Ronda vyštudoval priemyselný dizajn na Univerzite Architektúry v Janove a Školu Moderného Tanečného Divadla v Amsterdame. Celosvetovo pôsobí ako tanečník, performer a herec – spolupracuje s významnými umelcami a zoskupeniami (UltimaVez/Wim Vandekeybus, Rootlesroots/Kapatenea-Fruček, Andre Gingras, Frederic Flamand, Tasya Krougovykh/Pussy Riot…), dramaturgicky asistuje choreografke Elene Fokine a pôsobí ako herec v detskom divadle Teatro del Piccione. Jeho sólo „El Gran Salto“ malo premiéru v Tijuane, Mexiku v roku 2019 a momentálne celosvetovo túruje a súčasne vedie workshopy.
Martin Hodoň je absolventom divadelnej vedy na VŠMU, neskôr pokračoval na JAMU v Brne v odbore réžia-dramaturgia pod vedením prof. Josefa Kovalčuka. V tvorbe sa venoval prevažne autorskému a fyzickému divadlu s presahom do súčasného tanca. Ukončil doktorandské štúdium na Slovenskej akadémií vied v Bratislave a jeho výskumnou oblasťou bol vzťah performance art a performing arts. V Bratislave v roku 2015 založil spolu s Dášou Čiripovou a Zuzanou Némethovou nezávislú performatívnu platformu GAFFA, pod ktorou vznikli projekty EVA, Pomaly plynúce dni, negatív_eGOtrip, Neviditeľný hosť, s p e e c h, mimochodom, A P E N D I X, C R ASH, Dedina, .
Martina Hajdyla je tanečnica, pedagogička, choreografka a zakladateľka ME-SA. Vyštudovala Konzervatórium na Slovensku a Akadémiu múzických umení v Prahe. Získala ocenenie Tanečnica roka 2015 za predstavenie SuperNaturals.
Paulína Šmatláková pochádza z Bratislavy. Študovala na Vysokej škole múzických umení, odkiaľ ďalej pokračovala na Trinity Laban Conservatoire of Music and Dance v Londýne. Tu získala titul Bachelor with Honours v odbore Contemporary Dance. Počas pôsobenia v Londýne sa ako choreograf a performer stala súčasťou interdisciplinárnej skupiny fyzického divadla, s ktorou sa podieľala na vzniku diela „Lingering Games“, prezentovaného na festivale v Taipei. Od mája 2017 do mája 2020 bola Paulína členkou tanečného súboru Blackbox Dance Company v Dánsku. Pracovala s choreografmi ako Ben Wright, Jason Mabana, Marie Brolin-Tani a Tina Tarpgaard a zúčastnila sa mnohých turné v Dánsku aj v zahraničí (Švédsko, Grónsko, Tanzánia, Južná Kórea, Rwanda). V septembri 2020 bola súčasťou projektu v Nórsku s choreografom Tendai Makurumbandi, ktorého výsledkom bola produkcia tanečného filmu. Od októbra 2020 pôsobí Paulína ako nezávislý umelec v Bratislave, kde taktiež vyučuje hodiny súčasného tanca.
Radoslav Piovarči je slovenský tanečník, performer a choreograf. Aktívne pôsobí na medzinárodnej scéne súčasného tanca a fyzického divadla od roku 2009. Počas tohto obdobia spolupracoval s tvorcami, divadlami a súbormi ako napr. Lenka Vágnerová & company, Staatstheatre Kassel, Štúdio tanca, Total Brutal company, Verte dance, Veronika Riz, Viirus theatre, Artyci dance company, En Knap group, a i. Okrem pôsobenia ako interpret na zahraničnej scéne sa venuje aj autorskej multižánrovej tvorbe. Od roku 2009 vytvoril ako autor alebo spolu-autor inscenácie: MUNNIE, TAJ DYCH, SET UP, PRA(C)H, MIMO, SONETY 2016, 100 SUOMI FINLAND, ROZPRÁVKY…, DOBRÝ DEŇ PANE, POMÔŽEM?, a i. Podieľal sa na viac ako 50-tich projektoch rôznou formou participácie, či už ako interpret, tvorca alebo produkčný.
Soňa Ferienčíková je tanečnica, pedagogička, choreografka a zakladateľka BOD.Y o.z. Spolupracovala s mnohými slovenskými a medzinárodnými umelcami a skupinami a vystupovala v Európe, Mexiku, Izraeli a Číne. Jej sólo EVERYWHEN bolo nominované na slovenskú divadelnú cenu DOSKY 2018.
Pôsobí na scéne súčasného tanca na Slovensku ako tanečná choreografka a performerka. Soňa skúma nové prístupy v performatívnom umení a ich presahy. Sleduje tok umenia a jeho rizomatické umiestnenie v každodennom živote, nazerá na jeho históriu a otvorene pristupuje k jeho súčasnej podobe. Čerpaním z každodennej performativity získava skúsenosť a poznanie ako uchopiť seba, v zhluku dnešnej spoločnosti, aj podstatnú motiváciu a kreatívnu spontánnosť v procese tvorby. Skrz neustály výskum tela a mysle, meniacich sa v čase, sa pohybuje v témach sociálno-psychologickej adaptácie, medziľudských vzťahoch, či spoločnosti. Vytvára kolektívne spolupráce s vizuálnymi, hudobnými a intermediálnymi umelcami kde v spoločných procesoch testujú hranice umeleckých vyjadrení v jednom čase a priestore. Okrem každodenného života, ľudí a ľudského charakteru, ju inšpirujú naďalej aj odborné teoretické texty, štúdie a eseje o umení, performance a spoločnosti. Vytvorila tri sólové tanečné inscenácie – Autopilot, Autocorrect, Autonomy. Spolupracovala na projektoch s P. Fornayovou, T. Danielisom, kolektívom mimoOs, a i. Je spoluzakladateľkou vzdelávacieho projektu Telohra, členkou rady PlaST – Platforma pre súčasný tanec a Koordinátorkou Rezidenčného centra Telocvičňa v Novej Cvernovke.
Tomáš Danielis tancuje medzi Bruselom, Grazom a Bratislavou. Jeho kreatívny fokus sa nachádza na priesečníku vizuálneho/digitálneho umenia s pohybom/tancom. Ako skúsený tanečník sa zaoberá pochopením a konceptualizáciou performance prostredníctvom priestoru. To ho doviedlo k skúmaniu svetla a k tvorivému úniku do fotografie. Pre každý zo svojich projektov vytvára špecifický súbor nástrojov a pohybového jazyka. Svoje diela uviedol vo viac než 25 krajinách. Je autorom predstavení Equilibrium (2017), Game (2018), Landscapes (2011), Suites (2016) Game (2018) a ďalších. Danielis pracoval pre cie.W.Dorner, cie.F.Ruckert, S.Waltz and guest as a guest, Granhoj Dans, A.Freyer Ensemble a dalších. Bol vedúcim pedagógom súčasnej skupiny Baletu Moskva, um. riaditeľom Int. Buehnenwerkstatt Festival Graz a IG Steiermark. Ako pedagóg pracoval pre HJS Amsterdam, Tanzhaus NRW Koln, TQW wien, Charleroi Danse Brussels, CODARTS, BrucknerUni Linz and many other.